lyckanibacken

Direktlänk till inlägg 28 december 2012

Gott Nytt År nästa då..!

Av Ida Lundkvist - 28 december 2012 11:53

Ja. Julen har passerat, och den har varit riktigt mysig, och framför allt lugn här i vårt lugna gröna hus.. :-)
Ungarna fick massor med Julklappar, och spelkonsollerna var nog favoriterna. :-)
Lilla Hilla är då så snäll så man märker knappt av henne. Men det är ju så det ska vara med dom allra minsta.
Ungarna lever rövare för tillfället, och bilen är i motorvärmaren. Vi ska åka till Arvidsjaur en sväng idag. Ska bl a köpa garn, och virka en till mössa som på bilden nedan. Fick en beställning av en bekant på min fina mössa, som jag själv älskar med sitt snöbollsliknande utseende. Man blir garanterat lite utstirrad. :-)

Men nu har jag lämnat ett litet spår även här. Så nu ska vi göra oss färdiga för att fara snart.
Tjarå.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundkvist - 2 maj 2013 23:09

Ligger i sängen och är trött i kropp och knopp. Det värker i mina händer efter att jag fick ta i för kung och fosterland då Loo och Iisa rök ihop vid utfodringen.. åå, knappt att jag fick isär dom tjurskallarna.. ska spänna dom framför fyrhjulingen...

Av Ida Lundkvist - 15 april 2013 18:08

Provar om dom har uppdaterat denna app nu så den matchar min telefon.. provar lägga upp en bild......

Av Ida Lundkvist - 12 januari 2013 23:59

Ja det är vi allihopa.. Ungarna har precis somnat och jag har legat och tittat på play en stund. Helgen har bestått av kalas för Jonathan. Han har fått många fina presenter. :-) Och han har ju blivit hela 6 år.. :O känns som ett stort kliv.. Bya ...

Av Ida Lundkvist - 7 januari 2013 22:53

Ja då var det 1 år sedan vi gifte oss. :-) det var en mysig dag våran dag ifjol. Jag kan tänka tillbaka ofta dit in i det stora mörka tältet uppljust med kaminen, och levande ljus, och alla renskinn som låg på marken. Det var verkligen en dag/natt at...

Av Ida Lundkvist - 6 januari 2013 19:18

Ja, nu ligger vi i sängen sen en halvtimma tillbaka. Ungarna har badat och förhoppningsvis somnar dom efter deras utlovade speltimma här bredvid. Kanske man är pigg imorgon då. Eller så blir det fiasko av alltihopa nu ikväll. Men det är ju värt att p...

Presentation


Här skriver en livsglad 2-barnsmamma och fler-djurs-matte om livet här i skogen, i vårt Paradis!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards