lyckanibacken

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Ida Lundkvist - 2 maj 2013 23:09

Ligger i sängen och är trött i kropp och knopp.
Det värker i mina händer efter att jag fick ta i för kung och fosterland då Loo och Iisa rök ihop vid utfodringen.. åå, knappt att jag fick isär dom tjurskallarna.. ska spänna dom framför fyrhjulingen i helgen och låta dom springa sig riktigt trötta. Det är ju som stilla i hundbenen nu. Tar med en eller två till jobbet varje dag så dom får sig en promenad i någorlunda bebott område på min lunchrast nu också. Även jag får röra på dököttet.
Robert har hämtat järnrören nu så han ska börja svetsa ihop hundburen till bilen imorgon. Förhoppningsvis så får vi resterande delar imorgon. Sen behöver vi även göra om eller bygga till hundgården. Nu är dom många starka viljor där inne. Och Iisa är väl egentligen den svaga länken i flocken med sitt stimmiga sätt att vara. När det har torkat upp mer så ska jag bada dom en efter en och sen ska dom få vara inne en efter en då och då också. Det behöver dom också. Speciellt Iisa..
Men nu ska jag sova.
Fredag imorgon.. ? Underbart! :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver en livsglad 2-barnsmamma och fler-djurs-matte om livet här i skogen, i vårt Paradis!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards