lyckanibacken

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

yrslig

Av Ida Lundkvist - 3 oktober 2012 23:17

Ja, jag har kvar min yrsel sen några dagar.. en vecka har nog passerat. Det snurrar om jag tex vänder mig i sängen. Om jag böjer mig ner, eller om jag tittar upp. Skulle inte påstå att det blir specifikt om jag reser mig fort. Utan mer om jag ändrar vinkel på huvudet, som om jag vänder mig i sängen från att ligga på den ena sidan och sen vänder till den andra sidan, då snurrar det precis som om jag vore full. Harlågt blodtryck, men det har jag alltid haft och det är inte så som sagt. Undrar om det kan komma från nacken, eller om det är i öronen. Kanske i samband med förkylningen att det har blivit såhär.... Vet ej..
Fick lite massage nu så..

Idag har vi grejat lite i hundgården och på gården. Fått in grus och lite sand i hundgården. Sen åt vi lunch, och rullade till Piteå för att hälsa på en glad blivande mamma och pappa som dagen till ära fått se deras son på ultraljud. :-) den känslan kommer man väl ihåg! :-) Robert hämtade även en fiddymotor där, ännu mera järnskrot i mina ögon.. ;-)

Gjorde ju en beställning från stadium på overaller till barnen bl a för några dagar sen. Men blev osäker nu i efterhand om jag inte tog en storlek för liten åt dom båda . Nåja, jag får väl skicka tillbaka om det nu är så. Det var då 20 000 mm i vattenpelare på dom, och det var i helt rätt prisklass också, så jag hoppas att dom blir bra. Har kollat på Isbjörns overaller men jag tycker det blir för dyrt. Och jag känner att jag inte varit nöjd med 10 000 i vattenpelare, dom blir blöta även i dom när dom varit ute länge i mildare grader. Läste att dessa jag köpt nu skulle vara både varm och torra, så det blir spännande. Köpte även skor, Sorel, och dom ska vara bland dom bästa på marknaden, har även funderat på Kamik men då fick det bli Sorel i år.. Och även en fleeceoverall åt dom båda så det är lätt för dom att klä sig själva.
Har jag tur så kommer dom imorgon då jag även ska till Arvidsjaur, så hade det ju suttit perfekt.
Blir dock som sagt intressant att prova om jag tagit rätt storlek. Dom ligger på en svår gräns nu tycker jag. Och en del overaller är Ji större i storlek, o vice versa.

Glassbilen var om här idag, och vi köpte några sorter, bl a en burk dumleglass, och den var då så söt så herre je. Fick i mig några tuggor bara.
Finns ingen som är bättre än B&J så är det bara. ;-)

Usch vad långtråkigt och långrandigt inlägg detta blev då..
Nu bjuder jag på några bilder sen är det snart godnatt!
:-)

 
 
Barnkläder - Stadium.se

Barnkläder - Stadium.se[/url]

4 oktober 2012 11:35

Hej Ida,

Vi hoppas självklart att dina kläder du beställt kommer att passa, men skulle inte overallerna passa är det bara att du lämnar tillbaks dem i närmaste Stadiumbutik eller skickar tillbaks dem med bifogad retursedel.

Vänliga hälsningar,
David B, Social Media Manager,
Stadium AB

http://www.stadium.se/mode/juniorklader-86-116

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundkvist - 2 maj 2013 23:09

Ligger i sängen och är trött i kropp och knopp. Det värker i mina händer efter att jag fick ta i för kung och fosterland då Loo och Iisa rök ihop vid utfodringen.. åå, knappt att jag fick isär dom tjurskallarna.. ska spänna dom framför fyrhjulingen...

Av Ida Lundkvist - 15 april 2013 18:08

Provar om dom har uppdaterat denna app nu så den matchar min telefon.. provar lägga upp en bild......

Av Ida Lundkvist - 12 januari 2013 23:59

Ja det är vi allihopa.. Ungarna har precis somnat och jag har legat och tittat på play en stund. Helgen har bestått av kalas för Jonathan. Han har fått många fina presenter. :-) Och han har ju blivit hela 6 år.. :O känns som ett stort kliv.. Bya ...

Av Ida Lundkvist - 7 januari 2013 22:53

Ja då var det 1 år sedan vi gifte oss. :-) det var en mysig dag våran dag ifjol. Jag kan tänka tillbaka ofta dit in i det stora mörka tältet uppljust med kaminen, och levande ljus, och alla renskinn som låg på marken. Det var verkligen en dag/natt at...

Av Ida Lundkvist - 6 januari 2013 19:18

Ja, nu ligger vi i sängen sen en halvtimma tillbaka. Ungarna har badat och förhoppningsvis somnar dom efter deras utlovade speltimma här bredvid. Kanske man är pigg imorgon då. Eller så blir det fiasko av alltihopa nu ikväll. Men det är ju värt att p...

Presentation


Här skriver en livsglad 2-barnsmamma och fler-djurs-matte om livet här i skogen, i vårt Paradis!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards