lyckanibacken

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Ida Lundkvist - 7 november 2012 23:39

Ojoj.. inte tappa greppet här nu om Bloggen. Bäst att kasta ihop ett inlägg för ruljansens skull. ;-)
Hade ju min 26 års dag igår.. joo, jag är ung ännu.. i några år till iaf.. ;-)
Den var super.. började med en fantastisk promenad med hundarna i ett riktigt härligt vinterväder. Sedan städade jag en del. Medans Robert hämtade barnen så kom mamma, Micke, lillebror och fina Stina (har blivit att jag alltid säger så då Jonathan behövde en association till hennes namn, och då blev det ganska naturligt fina stina!) på besök.. vi åt tårta allesammans och surrade på om väder, vind, och uppfinningar bl a.. ;-)
Lillebror och Stina hälsade även på i hundgården, och jag visade stolt upp mina guldklimpar. ;-)
Sen på kvällen kom Elin och hälsade på, och vi har alltid mycket kul att tala om.. :-)
En mysig dag, helt i min smak! Lugnt och skönt! :-)

Idag har jag tagit samma runda i skogen på morgonen, och den kommer jag försöka hålla trampad, då den är fin att gå på många sätt. Kanske svår att trampa upp med skoter.. eller nja.. det ska nog gå bra. :-)

Svärfar och fru har varit här idag och fikat. Så kommer det nog fortsätta i helgen också. Blir en till tårta i helgen då, och om 17 dagar fyller Alvina år, och då är det bara fortsätta med tårtandet. Ungefär till efter nyår då vi alla fyller nu på vinterhalvåret ;-)

Har dock inte fått något svar från Uppfödaren ifall vi kan hämta valpen på fredag eller om det blir nästa vecka..
Hoppas fredag förstås.. :-)
Ska även få köpa halm och mat av henne, så det är ju perfekt.

Barnen ska på dagis imorgon och vi andra ska väl se vad vi kan göra för nytta här hemma.

Lite bilder från igår. Och sen är det natten!
Sov gott!

Presentation


Här skriver en livsglad 2-barnsmamma och fler-djurs-matte om livet här i skogen, i vårt Paradis!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards