lyckanibacken

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Ida Lundkvist - 13 september 2012 21:59

Trött så det svider i ögonen. Och imorgon blir det att stiga upp före tuppen då vi ska köra Robert till flyget. 7 måste vi fara. Suck!

Hundgården är färdig. I byggnad i alla fall. Grus ska dit också. Men det får jag strö ut eftersom. Ska även på granngården imorgon och kolla om dom har halm, och köpa det till kojan isåfall.
Prövade att ha Loo och Balto i hundgården en stund idag när den blev klar. Loo tjöt väldans. Och Balto började krafsa i nätet och lyckades få upp det en bit. Blir att förstärka imorgon. Och så har Baltos sele kommit nu och ligger på ica och väntar på mig. Så nu ska vi börja träningen.
Var med fyrhjulingen, Loo och Balto en sväng ikväll. Vet inte riktigt hur långt vi var. Men en lagom bit. Loo fick sitta på hjulingen med mig mestadels, då hon inte ska springa så mycket, och så fort. Balto snittade iaf 24 km/h ca. På fri fot alltså då jag ingen sele har åt honom ännu. Som sagt på Ica. Det ska bli såå kul att spänna honom framför hjulingen och få honom att jobba lite!
Längtar tills Loo är redo. Och tills man får glida på snön. :-D

Robert har även fått till Jontes fyrhjuling nu. Och snacka om lycklig pojke! Som han har väntat lilla hjärtegossse..! :-D

Annars är det inte så mycket annat.
Tänkte åka till jämtön imorgon, men jag tror att jag får slippa det. Eller ja, hmm får se hur det blir...

Nu kommer det några bilder sen slocknar jag nog när som helst...

Natti!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver en livsglad 2-barnsmamma och fler-djurs-matte om livet här i skogen, i vårt Paradis!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards