lyckanibacken

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Ida Lundkvist - 16 september 2012 22:50

Skön dag är nu avslutad. Helt i min smak! Sol, friskluft, familj, djur och vänner har verkligen gett mig en powerboost idag, och det tackar jag för! Har verkligen varit en underbar dag i alla avseenden...

Vi har varit ute hela dagen, i ett ofantligt vackert höstväder. Kört fyrhjuling både korta och en lite längre sväng. Druckit kaffe har vi gjort i goda vänners sällskap, och såklart ätit gott både till lunch och middag! :-)

Hundarna har funnit lugn och ro i hundgården idag. Och inte förren på kvällen fick dom komma in, och då uppskattades det att få mat, krypa ihop och lägga sig och sova inomhus. Egon trivs ju över förväntan att sitta och filosofera uppe på "hyllan" där inne, och Loo börjar också finna ro nu. Inne i kojan har dom halm och en yllefilt att kura i om dom blir sugna på det. Jag skulle dock behöva bygga till ett tak någonstans där inne så dom har vid regn. Kanske tittar på det imorgon.

Nu somnar jag nog snart. Och barnen ska på dagis imorgon. Sköönt med helt och hållet egentid då..! ;-)

Lite bilder bjuder jag på från dagen. :-)
Sedan god natt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver en livsglad 2-barnsmamma och fler-djurs-matte om livet här i skogen, i vårt Paradis!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards